fbpx

Udostępnij

3 noclegi w centrum Skopje – lokalizacja, zdjęcia, informacje praktyczne

sprawdzone noclegi w centrum Skopje

W Macedonii byłam już 4 razy i ciągle mi mało! Stolicę tego pięknego kraju odwiedzałam za każdym razem. Dlaczego? Po pierwsze, mam tutaj wielu znajomych, z którymi lubię się spotykać. Po drugie, uwielbiam klimat, architekturę i styl tego miasta. W tym wpisie przedstawię Ci 3 noclegi w centrum Skopje. Jeden z nich przetestowałam sama podczas moich podróży do stolicy tego bałkańskiego kraju. Pozostałe dwa noclegi odkryliśmy razem z Dawidem, gdy po Macedonii podróżowaliśmy we dwoje.

1. Shanti Hostel w Skopje – 7 minut pieszo od centrum

Jeśli wybierasz się do stolicy Macedonii większą ekipą lub po prostu lubisz poznawać innych podróżników, to ten kolorowy hostel na pewno przypadnie Ci do gustu.

Shanti Hostel ma genialną lokalizację. Dotarcie do dworca autobusowego zajmie Ci 5 minut, a do centrum 7 minut. W obu przypadkach pieszo! Niedaleko znajdują się bulwary rzeki Wardar, które są idealnym miejscem na wieczorny spacer oraz duże centrum handlowe Vero z niedrogim supermarketem.

W pokojach znajduje się od 2 do 8 łóżek. Jeśli zależy Ci na prywatności, do dyspozycji masz apartament dwuosobowy. Do hostelu możesz przyjechać ze swoim zwierzakiem.

W cenie noclegu zjesz również śniadanie. Poza tym, możesz korzystać ze wspólnej kuchni, w której poznasz ciekawych ludzi z różnych miejsc na świecie. Przed hostelem jest też piękny ogródek. W nim zrelaksujesz się po całym dniu zwiedzania.

W Shanti Hostel nocowałam już 3 razy i nie mam co do tego miejsca żadnych zastrzeżeń. Pokoje są czyste, a obsługa jest bardzo sympatyczna i pomocna. Polecałam ten nocleg wielokrotnie moim znajomym, którzy podobnie jak ja byli bardzo zadowoleni z pobytu. Nie miałam jeszcze okazji pokazać tego miejsca Dawidowi – ale na pewno kiedyś to nadrobimy!

Ceny za nocleg wahają się od 9 euro do 25 euro za dobę – w zależności od tego, jaki pokój wybierzesz.

2. Main Square Apartments – Public Room Anja czyli apartamenty w samym centrum Skopje

Jeśli lokalizacja jest dla Ciebie najważniejszym czynnikiem przy wyborze noclegu, to Main Square Apartments będzie dla Ciebie idealne. Każdy z apartamentów znajduje się w samym centrum miasta, a z okien rozciąga się widok na najciekawsze budynki Skopje.

W jednym z nich mieliśmy okazję nocować z Dawidem, podczas jego pierwszej podróży do Macedonii. Byliśmy bardzo zadowoleni z pobytu!

Trafiliśmy na apartament z widokiem na Stary Most i gmach Muzeum Archeologicznego. Apartament o wielkości kilku metrów kwadratowych miał w sobie wszystko, czego potrzebowaliśmy. Wygodne łóżko, małą łazienkę, lodówkę, klimatyzację i niewielki balkonik, z którego nocą podziwialiśmy przepięknie podświetlony budynek muzeum.

3. Grand Deluxe D&D Apartments – eleganckie apartamenty w centrum tureckiej dzielnicy Stara Czarszija w Skopje

Jeśli szukasz noclegów z wyższym standardem, w korzystnej cenie i najlepiej dla całej rodziny, koniecznie przejrzyj ofertę Grand Deluxe D&D Apartments. To eleganckie apartamenty, które znajdują się w tureckiej dzielnicy Stara Czarszija, w samym centrum Skopje. Zlokalizowane są zaledwie 500 metrów od Kamiennego Mostu!

Apartamenty są nowoczesne i świetnie wyposażone. W ogromnym pokoju, przedzielonym na pół ścianką działową znajduje się duże, wygodne, małżeńskie łoże oraz sofa, na której spokojnie wyśpią się dwie osoby. Taki układ idealnie sprawdzi się dla rodziny 2+1 lub 2+2.

Poza tym, w apartamencie jest całkiem duża łazienka i niewielki aneks kuchenny. W pokoju masz też do dyspozycji dwa telewizory i klimatyzację. A w podziemiach budynku zaparkujesz swój samochód. Koszt to 3,50 euro za dobę.

W aneksie kuchennym znajdziesz tzw. barek, czyli płatne produkty spożywcze (batoniki i napoje). Ceny są tylko trochę wyższe od tych sklepowych, tak więc można śmiało korzystać 😉

My z apartamentu skorzystaliśmy podczas wspólnego wyjazdu z naszymi przyjaciółmi.

Sprawdzony nocleg blisko Ochrydy

Jeśli planujesz również odwiedzić perłę Macedonii czyli Ochrydę, to również mogę polecić Ci świetny nocleg, który znajduje się 7,5 km od centrum tego pięknego miasta. Koniecznie sprawdź co oferuje Vila Siva 🙂

3 noclegi w centrum Skopje – Podsumowanie

Mimo, że uwielbiam odkrywać nowe miejsca, to do noclegów, o których napisałam wyżej z przyjemnością wybrałabym się jeszcze raz. Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń! Wszystko jest tak jak być powinno i w bardzo niskiej cenie, jak na lokalizację w samym centrum stolicy Macedonii.

A Ty, masz jakieś sprawdzone noclegi w Skopje?